top of page

Tallers Ukelele

Adults Nivell 1  Iniciació 

Taller adreçat a adults que vulguin iniciar-se en l’ukelele sense necessitat de tenir coneixements musicals previs. 

Treballarem la tècnica bàsica de l’instrument i un petit repertori adaptat al nivell del grup per gaudir de fer música en grup.

 

Com s'organitza?

  • Adreçat a adults.

  • 4 Sessions 45 minuts

Adults Nivell 2 

Taller adreçat a adults que ja han fet un taller d’iniciació o que tenen unes nocions bàsiques d’ukelele i volen continuar avançant en l’aprenentatge de l’instrument.

Treballarem nous acords, ritmes i recursos tècnics a través d’un repertori adaptat al nivell del grup, amb l’objectiu de guanyar seguretat i autonomia mentre gaudim de fer música plegats.

 

Com s’organitza?

  • Adreçat a adults amb nocions bàsiques d’ukelele.

  • 5 o 6 Sessions de 45 minuts. segons calendari

Primària i Secundària Nivell 1 Iniciació 

Taller adreçat a alumnes de primària i secundària que volen iniciar-se en l’ukelele d’una manera divertida i participativa, sense necessitat de tenir coneixements musicals previs.

Aprendrem les nocions bàsiques de l’instrument, els primers acords i ritmes i treballarem un petit repertori adaptat a l’edat i al nivell del grup, amb l’objectiu de gaudir, aprendre i fer música plegats.

 

Com s’organitza?

  • Adreçat a nens/es i adolescents

  • 4 sessions de 45 minuts ( 4t, 5è i 6è de primària i secundaria ) 6 sessions a 1r,2n i 3r de primària 

  • Grups organitzats segons l’edat ( 1r,2n i 3r primària) ( 4t, 5è i 6è primària) ( secundària )

Primària i Secundària Nivell 2

Taller adreçat a nens, nenes i adolescents que hagin fet el taller d’Iniciació o que ja tinguin unes nocions bàsiques d’ukelele i vulguin continuar avançant amb l’instrument.

Aprofundirem en els acords, els ritmes i diferents recursos per tocar l’ukelele, ampliant el repertori amb cançons adaptades al nivell del grup.

L’objectiu és guanyar seguretat i autonomia amb l’instrument i, sobretot, gaudir de fer música en grup, aprenent a escoltar-nos, acompanyar-nos i tocar plegats.

Com s’organitza?

  • Adreçat a alumnes de primària i secundària  que hagin fet el nivell inicial o que ja tinguin nocions bàsiques d’ukelele.

  • 4 sessions de 45 minuts.

  • Grups organitzats segons l’edat 

Inscripcions a través de la web de l’Ajuntament de la Selva del Camp.

Les inscripcions sobren a la web un mes abans de les dates del taller aproximadament 

Si no tens ukelele, en pots llogar un a l’Escola de Música

Captura de pantalla 2022-07-13 a les 11.13.42.png
Captura de pantalla 2022-07-13 a les 11.17.51.png
Captura de pantalla 2022-07-13 a les 11.15.31.png
Captura de pantalla 2022-07-13 a les 11.20.52.png
bottom of page